ΜΑΜΑ ΜΟΥ… 2

Μαμά μου μέσα στις γιορτές είχαμε πολλές εκπλήξεις και κάναμε τόσα πολλά πράγματα.

Αυτό το ξωτικό που μας έστειλε η φίλη σου η Ελπίδα την ημέρα των Χριστουγέννων (ακόμα δεν έχω καταλάβει πως βρέθηκε μπροστά στην πόρτα μας το δώρο που κέρδισα από τον διαγωνισμό της 2 boys and hope το πρωί των Χριστουγέννων!!) μου άρεσε τόσο… Δε θέλω να το μαζέψουμε μαζί με τα χριστουγεννιάτικα… είναι τόσο κρίμα(!)….

10885257_10153016020049319_4662888638573987829_nΚαι τους μπισκοτάνθρωπους, τα μπαστουνάκια και τις νιφάδες που έφτιαξε ο μπαμπάς μας και τα κρέμασε σε όλο το σπίτι, είναι καταπληκτικά!

20141230_111955 20141230_112102

Αλλά πιο πολύ μου άρεσε που χιόνισε την ημέρα που είχα το πάρτυ μου για τα γενέθλιά μου στο σχολείο (30.12) και ήταν όλα άσπρα! Ο κήπος μας, το αυτοκίνητό σου, ο δρόμος! Μόνο που δεν το ευχαριστήθηκα πολύ το παιχνίδι με το χιόνι… Ήταν τόσο παγωμένο (με θερμοκρασία -7!!!) που ούτε μπάλα δε μπορούσα να φτιάξω για να σου πετάξω!

WP_000758 WP_000760

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μαμά, το πάρτυ μου στο σχολείο ήταν το πιο ωραίο(!) παρόλο που δεν ήμασταν πολλά παιδάκια…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Τα φάγαμε όλα τα ζαχαρωτά που έφτιαξες και το μπισκοτόσπιτο που διακόσμησα εγώ! Και τα τσαντάκια πίνακας με τις κιμωλίες και τα γλειφιτζούρια – ταρανδάκια έγινες πολύ τέλεια και άρεσαν πολύ στα παιδάκια και στις δασκάλες!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA WP_000753

Α… και ξέρεις τι άλλο ήταν αστείο, αυτό που δοκίμασα όταν πήγαμε βόλτα το απόγευμα των Χριστουγέννων με την Ελπίδα, τον Θανάση και την Κατερίνα (θεία και ξαδέρφια!). Πως μου το είπες??? Μαλλί της γριάς!!!??? Τόσο αστείο όνομα!!

WP_000732

Και μετά, το βράδυ των γενεθλίων μου, που κάναμε το δεύτερο πάρτυ μου με την τούρτα έκπληξη σε σχήμα HelloKitty (που δεν την έβγαλες ούτε μία φωταγραφία της προκοπής!!))!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ήταν όλα πολύ ωραία και πολύ νόστιμα!! Ειδικά το ψωμί σε σχήμα Άγιο Βασίλη που φτιάξαμε μαζί! Ήρθαν οι φίλοι σας με τα παιδάκια τους, ήμουν η πιο μεγάλη(!), έσβησα κεράκια πάλι!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μόνο που δεν πρόλαβα να δω το Άγιο Βασίλη και να του κάνω μια αγκαλίτσα… Ήρθε την ώρα που ήμουν στην τουαλέτα! Μου έφερε όμως όλα τα δώρα που του ζήτησα!! Για αυτό όταν το είδα στο Αστερόκοσμο του έκανα τόοοσο μεγάλη αγκαλιά και του έγραψα και γράμμα για να τον ευχαριστήσω! Ελπίζω να μην πειράζει που στο Αστερόκοσμο ήθελα να κατέβω από το καρουσέλ…. Ίσως του χρόνου να καθίσω και στην βόλτα…. Για την ώρα προτιμώ να το κοιτάξω…

Μαμά τώρα είμαι μεγάλη! Και μου αρέσουν τα πυροτεχνήματα! Την επόμενη φορά δε θα τρομάξω τόσο, όπως το βράδυ των γενεθλίων μου όταν άλλαξε ο χρόνος και εγώ κρύφτηκα στην αγκαλιά σου! Αλλά την άλλη φορά να μου δώσετε και το φλουρί!

Θέλω να έρθουν πάλι τα Χριστούγεννα…

Leave a Reply

