ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ….

Και μετά από τις ενοχές, τις αρρώστιες αλλά και το εγερτήριο πριν το χάραμα την Κυριακή, είπαμε να το ρίξουμε στη μαγειρική! Η Ζωή μου ζήτησε μπισκοτάκια, ο μπαμπάς μας κέικ με γέμιση μαρμελάδα και έπρεπε να κάνω και ψωμί! Οπότε, εγκαινιάσαμε τη νέα μας φόρμα για κέικ και αποφασίσαμε ότι μάλλον μας χρειάζεται και μία νέα συνταγή για κέικ γιατί αυτό γίνετε πολύ λιπαρό. Η σπιτική μαρμελάδα φράουλα στη γέμιση το έσωσε κατά πολύ και η διακόσμηση από την Ζωή μου το έκανε… τρέλα!

WP_000422
Εδώ και πολύ καιρό ψάχνω συνταγή για μπισκοτάκια με τζίντζερ που μου αρέσουν πολύ. Έχω δοκιμάσει αρκετές και μάλλον αυτή που κάναμε την Κυριακή ήταν η πιο πετυχημένη και πρέπει να θυμηθώ να φωτογραφήσω το αποτέλεσμα!
Η τελευταία μου ανακάλυψη είναι τα πιτάκια τύπου «για γύρο» που κάνω με ζύμη ψωμιού που ανοίγω σε πολύ λεπτό φύλλο και ψήνω σε αντιπολιτικό τηγάνι! Γίνονται τέλεια τοστ, πίτσες… Και η Ζωή μου ενθουσιάζεται γιατί τις τα κάνω σε σχήματα (χριστουγεννιάτικα πλέον!) και φτιάχνει παραστάσεις στο πιάτο της! (χαίρεται πολύ η μαμά!). Φτιάξαμε λοιπόν δεντράκι, αστεράκι για την κορυφή, τάρανδο και…. παγωτό που είναι για όλες τις εποχές!!!

WP_000414
Τέλος ξεκινήσαμε να ετοιμάζουμε το ημερολόγιο μας για την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα! Βάψαμε τα χαρτονάκια μας και τώρα μένει η συναρμολόγηση!

WP_000445
Τελικά όταν ξυπνάς πριν ακόμα χαράξει προλαβαίνεις να κάνεις ΠΟΛΛΑ πράγματα!!! Ακόμα και να κοιμηθείς 3 ώρες το μεσημέρι!!!!!

Leave a Reply

