“ΑΡΡΩΣΤΕΣ” ΑΤΑΚΕΣ…

Χτες το απόγευμα:
«Μαμά δε θέλω να πάμε στη Νάνα (Άννα = παιδίατρος). Δεν είμαι άρρωστη» είπε η Ζωή μου ανάμεσα σε δύο σετ βήχα και με μύτη μπουκωμένη.
«Ε γιαυτό θα πάμε στην Άννα, για να δει ότι δεν είναι άρρωστη! Να ακούσει την πλατούλα και την κοιλίτσα, να δει τα αυτάκια τη μυτούλα και τον λαιμό και να καταλάβει ότι είσαι μια χαρά!»
Η αλήθεια είναι ότι ήταν η πιο γενναία και συνεργάσιμη ασθενής μικρού μεγέθους που έχω δει! Μακάρι να αρκούσε η διάγνωση «λοίμωξη του ανώτερου αναπνευστικού» και να μη χρειαζόταν να πολεμάμε για να βάλουμε νερό και σταγόνες στη μύτη και σταγόνες στα μάτια!
Σήμερα το πρωί:
«Μαμά, γιατί δε θα πάω στο σχολείο σήμερα?»
«Γιατί είσαι άρρωστη αγάπη μου.»
«Τα άλλα παιδάκια θα πάνε?»
«Ναι μωρό μου.»
«Θέλω να πάω και εγώ μαμά»
«Θα βάλουμε νεράκι στη μύτη σου, θα πάρεις και τα φαρμακάκια σου θα ξεκουραστείς και την Δευτέρα θα πας και εσύ….»

“Ζωή μου σήμερα που βήχεις και φτερνίζεσαι, να θυμίζεις να πλένεις συχνά τα χεράκια σου, γιατί θα έχουν μικρόβια από τη μύτη και το στόμα σου”

“Δεν έχει μικρόβια η μύτη μύτη και το στόμα μου….”

Καλό μας Σου Κου…..

Leave a Reply

