ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ….

Μαμά, μπαμπά, παππού, γιαγιά και όποιον άλλο μπορεί να αφορά:
Όταν αφήνω τα παιχνίδια μου στο πάτωμα, δεν είναι επειδή τα ξέχασα, αλλά επειδή εκεί έχει καλέσει τους φίλους της για πικ νικ η Ζωίτσα, εκεί είναι για σήμερα το ιατρείο, εκεί θα συνεχίσω αύριο να παίζω ντόμινο, εκεί θέλουν να κοιμηθούν οι πλαστελίνες και οι κιμωλίες…
Επίσης, τα πράγματα πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού και στη άκρη του πάγκου της κουζίνας, στους καναπέδες κ.λπ, δεν είναι παρατημένα αλλά προσεκτικά τοποθετημένα και θα τα αναζητήσω αργότερα, αύριο, σε λίγες μέρες… Παρακαλώ πολύ μην τα κουνήσετε!!! Θα το καταλάβω!!!
Όταν προσπαθώ να φτιάξω σπιτάκια με τα κομμάτια του παζλ και όχι το σχέδιο της εικόνας, απλά προσπαθώ να σας δείξω ότι υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόπος να παίξεις με τα παιχνίδια και ότι εκείνη τη στιγμή χρειάζομαι ένα σπίτι για τον πίγκου μου…
Τέλος, όταν λέω τραγουδάκια με δικά μου λόγια, ιστορίες για ανθρώπους – ζώα που νομίζετε ότι δεν υπάρχουν, παρακαλώ μη με διακόπτετε, γιατί στο μυαλό μου είναι ζωντανά αυτά και όλη τους η παρέα. Όταν προσπαθώ να βάλω λέξεις στις εκρήξεις που γίνονται στο μυαλό μου, μη βιάζεστε να με “βοηθήσετε”..
Άλλωστε, δεν είμαι ούτε τριών!!!
Ευχαριστώ
Ζωή!!!

Leave a Reply

