ΘΑ ΗΘΕΛΑ…..

Θα ήθελα πολύ να μη χρειαζόταν να δουλεύω και να μπορούσα όλη μέρα να κατασκευές με το κορίτσι μου για το σπίτι μας, για μπαζαρ, για δωράκια… Υπάρχουν τόσες ιδέες μέσα στο μυαλό μου και όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα γεμίζει και το ίντερενετ με ακόμα περισσότερες…

Το ΣΚ κάναμε δοκιμαστικό για το κέρασμα – δωράκι που θα ετοιμάσουμε για τα γενέθλια της Ζωής μου και με την ευκαιρία και άλλα μπισκοτάκια!

  WP_000358

WP_000367

Πρέπει να σκεφτώ κάτι για τη συσκευασία του… δοκιμάζω διάφορα κουτιά origami που είναι η τελευταία μου ανακάλυψη, αλλά για την ώρα δεν έχω καταλήξει…

WP_000391

Επίσης κάναμε το σουπερ μεσημεριανό, που ηρέμισε ακόμα και την κούραση – ένταση που είχε!

WP_000369Και τώρα πρέπει να βρω χρόνο να δοκιμάσουμε το Διακοσμητικα Φαναρακια Σπιτακι απο Χαρτονι που θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιούμε και σαν φωτάκι νυκτός!

Αλλά και τα δεντράκια που θα γίνουν τέλεια για δωράκια, διακοσμητικά για το γραφείο μου (!), για το δωμάτιο της Ζωής….

Τέλος, λέω να δώσω άλλη μία ευκαιρία στις μπάλες με χιόνι που αρέσουν πολύ στο κορίτσι μου και η πρώτη προσπάθεια να φτιάξουμε ήταν αποτυχημένη…

Ε να, για αυτό θα ήθελα να μη χρειάζεται να δουλεύω… για να μπορέσω να τα κάνω όλα αυτά (και όχι μόνο!!) πριν από τα Χριστούγεννα! Μετά αναρωτιέμαι γιατί έχω άγχος και όλο τρέχω (και όχι από άποψη…).

2 thoughts on “ΘΑ ΗΘΕΛΑ…..

  1. Όλα φαίνονται τόσο ωραία !!! Αυτές τις χιονόμπαλες τις έχω βάλει στο ματι, τελευταια. Μωρε να σου πω, απο θεμα χρονου ποτε δεν φτανει !!! Δουλευεις δεν δουλευεις, δουλειες βγαινουν συνεχεια. Σου ευχομαι να εισαι πάντα τοσο δραστηρια !!!

    Like

    • Ευχαριστώ! Λοιπόν αυτές τις χιονόμπαλες τις έχω ξαναδοκιμάσει με μεγάλη….αποτυχία! η “συνταγή έλεγε να βάλω λίγο baby oil, το οποίο έκανε μαζί με τη χρυσόσκονη μία ωραίοτατη λάσπη (χρυσή!). Θα το ξαναδοκιμάσω και θα ανεβάσω τα αποτελέσματα ίσως χρειάζεται κάτι πιο βαρύ από τη χρυσόσκονη η οποία μένει στην επιφάνεια…
      Όσο για το χρόνο, μάλλον έχεις δίκιο… πολλές ιδέες και λίγος χρόνος…

      Like

Leave a Reply

