ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!

Τo ξέρω το ξέρω… είναι αμερικανιά και επίσης είναι ακόμα πολύ νωρίς, αλλά μου αρέσουν πολύ και θέλουν δουλειά για να γίνουν… Οπότε ξεκίνησα να ψάχνω ιδέες στο αγαπημένο www.pinterest.com!!

Αν και μου θυμίζει λίγο καλοκαίρι (!)

Για όσους έχουν οργανωμένες κουζίνες!!

Από τα αγαπημένα μου….

που εξελίσετε σε…

στην ίδια λογική…

Εξαιρετικό, ημερολόγιο χωρίς “δωράκι”…

ημερολογιο – σπιρτόκουτο…

πολλές ιδέες σε ένα!

αυτό το δεντράκι είναι τέλειο, ακόμα και χωρίς τα πουγκιά…

5825933dd3291324a5122f30acec6745πολύ χαρούμενο!

αλλά και πιο σοβαρό….

ίσως το πιο απλό!

και κάποια βοηθήματα…

Ακόμα περισσότερες ιδέες… http://www.pinterest.com/zoimou2011/christmas/

Δε μένει παρά να διαλέξουμε με την Ζωή μου ποιό θα κάνουμε (ή ποιον συνδυασμό!)…..

5 thoughts on “ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!

  1. Ωωωω! Χρόνια του πολλά!! Πάντα γελαστοί όλοι σας
    .. Οπότε μπορέσεις λοιπόν! Η Ζωή μου διάλεξε να φτιάξουμε 3!!! Ένα για το σπίτι μας, ένα για τη γιαγιά και τον παππού και ένα για το σχολείο! Έχω πολύ δουλεια!!! Να περάσετε τέλεια στο πάρτυ σας αύριο..

    Like

Leave a Reply

