ΔΥΛΣΕΞΙΑ…

Διάβαζα αυτό το άρθρο Ποια είναι τα συμπτώματα της Δυσλεξίας;
και στα συμπτώματα νόμιζα ότι κάποιος μου έκανε πλάκα…. Ότι με ήξερε, είχε γράψει το άρθρο για μένα και γελούσα κάπου την ώρα που το διάβαζα με γουρλωμένα μάτια…. Συχνά όταν διαβάζω άρθρα για τη δυσλεξία, αυτό παθαίνω…

Χαρακτηριστικά συμπτώματα πιθανής μαθησιακής δυσκολίας στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό

Πότε ανακαλύπτουμε την δυσλεξία;

Δυσλεξία και Ενήλικες. 20+8 στοιχεία ενός άλλου τρόπου σκέψης. http://dyslexiaathome.blogspot.gr/2012/05/208.html

το τι λάθος e mails και φαξ έχω στείλει από αναγραμματισμούς και αναριθμητισμούς…. Το πόσες φορές γράφω κάτι και η αυτόματη διόρθωση μου το υπογραμμίζει και σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω το γιατί… και μετά κάνω δεξί κλικ για να το διορθώσει και δε μπορώ να δω τι διόρθωσε….
Το θυμάμαι και από τότε (τον καιρό εκείνο) .. πήγαινα στο σχολείο. Με τους αναγραμματισμούς μου, με τα λάθη που έβλεπε μόνο η δασκάλα…
Μετά βρήκα αυτό το άρθρο Τα 18 συμπτώματα της Δυσλεξίας. που έχει και 2 τεστ! Τα έκανα και …. τα πέρασα!! Άραγε για τους ενήλικες υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει?? Αν δε με πειράζει και απλά το δέχομαι υπάρχει πρόβλημα??

Leave a Reply

