ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΑΠΟΘΗΛΑΣΑΜΕ???!!!

Ο πρώτος μας θηλασμός ήταν αμέσως μόλις βγήκες από την κοιλιά μου. Ακολούθησαν ΠΟΛΛΟΙ. Πέντε – έξι μήνες… ούτε θυμάμαι πια, ήσουν συνέχεια στην αγκαλιά και έπινες γάλα. Με πληγές, με πόνο, με κλάμα (και από τις δυο μας), χωρίς ύπνο (για μένα), με φραγμένους πόρους, με απορίες που κανένας δε μπορούσε να λύσει, με ατροφική εικόνα μετά από 2 μήνες, με συμπλήρωμα γάλα σκόνης και ακόμα περισσότερα κλάματα από εμένα…. Ήταν το χαλαρωτικό-ηρεμιστικό σου, το υπνωτικό σου… Για μένα άλλες φορές απολαυστικό, άλλες κουραστικό (ειδικά όταν κρατούσε σχεδόν όλοι νύχτα για πολλές νύχτες….).

Με πολύ κόσμο να μου λέει «μα ως πότε πια θα τη θηλάζει??» με λιγότερο να μου λέει «κάνεις στο παιδί σου το καλύτερο δώρο».

Με το μπαμπά σου να πιστεύει ότι θα θηλάζεις μέχρι να πας στην κατασκήνωση… ότι θα έρχομαι στα διαλλείματα στο σχολείο για να θηλάσεις….

Μετά από τις καλοκαιρινές μας διακοπές, όπου το ζητούσες αλλά όχι συστηματικά και όχι κάθε μέρα, γυρίσαμε και το ζήτησες 5-6 φορές. Τελικά ήπιες 2-3 και τώρα είμαι σίγουρη ότι έχεις να πιείς πάνω από ένα μήνα, χωρίς να θυμάμαι την τελευταία μας «στιγμή»… κάποια στιγμή 33 μήνες μετά από την πρώτη μας… Τώρα η ρουτίνα του ύπνου μας έχει αλλάξει. Δεν ξαπλώνουμε μαζί στο κρεβάτι σου για γάλα, αγκαλιά και ύπνο. Τώρα ξαπλώνεις με το μπαμπά σου και διαβάζετε παραμύθια… Το ζήτησες πάλι μέσα στο ΣΚ, αλλά ξεχάστηκες αμέσως με ένα παιχνίδι – τραγούδι ή κάτι άλλο…

Χαίρομαι που μεγαλώνεις και εξελίσεσαι αλλά…. κάποιες φορές μου λείπει…

Δε βλέπω την ώρα να μπορούμε να αρχίσουμε να απολαμβάνουμε αγκαλιές ξαπλωμένες μαζί, χωρίς να έχω στο μυαλό μου ότι θα το «διεκδικήσεις» και πάλι…

2 thoughts on “ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΑΠΟΘΗΛΑΣΑΜΕ???!!!

  1. 33 μήνες; Τι όμορφα!!! Εμείς 19 και συνεχίζουμε!!!!
    Θα βρείτε σίγουρα μια πολύ όμορφη ρουτίνα ύπνου και πάλι αγκαλιά!

    Τρελοτουρίστρια

    Liked by 1 person

Leave a Reply

