Επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται….

Εγερτήριο στις 6.15 π.μ. περίπου αρχικά με βήχα μπαμπά και κόρης μαζί..) και μετά με φωνούλα «μαμά… μαμά…. Μαμααά!….». Σέρνομαι στο δωμάτιό της Ζωή μου….
«Μαμά, κατουρήθηκα….»
«Δεν πειράζει αγάπη μου, έλα να βγάλουμε τα βρεγμένα…»
Χαλάρωση στον καναπέ με την Ζωή στην αγκαλιά μου, τυλιγμένη σε δύο κουβερτούλες φλις (μα τόσο γλυκιά??!!!) … χαζολόγημα και παιχνίδι με «μουσικό χαλί» το μπαμπά μας να μας λέει να πάμε να πλυθούμε και να βάλουμε ρούχα…
Ντουζάκι και…. «όχι μαμά δε θέλω το μπουρνούζι μου, θέλω μία πετσέτα να φέρεις…..»
Πάμε αγκαλιά στο δωμάτιο και διαλέγει ρούχα: κολάν και κοντομάνικο μακό (7 βαθμούς έξω…)!!
«Αγάπη μου αυτό είναι για το καλοκαίρι, όταν πάμε στο κάμπινγκ και κάνει ζέστη…»
Κλάμα….
Μετά από διαπραγματεύσεις αρκετής ώρας καταλήγουμε σε φόρεμα φούτερ μακρυμάνικο κάτω από το μακό (!!!).
«Γιατί έκλαιγες και με έδιωχνες μωρό μου τόση ώρα??»
«Δεν ξέρω μαμά μου….»
Ετοιμάζουμε πρωινό, φτιάχνουμε το τσάι μας και…. καίω το δάκτυλό μου! Φουσκάλα στο δευτερόλεπτο!!! Ευτυχώς είχα τζελ αλόης…

Leave a Reply

