Πώς να καταστρέψεις τις ζωές των ανθρώπων μέσα σε δύο χρόνια…

Πώς να καταστρέψεις τις ζωές των ανθρώπων μέσα σε δύο χρόνια…
Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (12 χρόνια πριν για μένα) και γίναμε Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, πιστεύαμε ότι από εκεί θα συνταξιοδοτούμασταν! Και μετά, το 2011 αποφασίστηκε ότι όλοι οι ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων ήταν περιττοί – υπεράριθμοι στο Δημόσιο και ότι έπρεπε όλοι να βγουν σε διαθεσιμότητα! Μέσα σε αυτούς και εγώ, που τότε ήμουν στο μήνα μου για να γεννήσω και πραγματικά ήταν το τελευταίο πράγμα με το οποίο ήθελα να ασχοληθώ… Έγιναν προσπάθειες να επιστρέψουνε στις δουλειές μας, στραφήκαμε στην «δίκαιη» Ελληνική Δικαιοσύνη, πήραμε παράταση για λίγο, αλλά τελικά κάναμε 8μηνες διακοπές. Τελικά αποφασίστηκε ότι δεν ήμασταν άχρηστοι και υπεράριθμοι γενικά στο Δημόσιο, αλλά ειδικά στις θέσεις που μέχρι πριν λίγο καιρό καλύπταμε… Οπότε βγήκαν νέες θέσεις από τις οποίες επιλέξαμε, ο καθένας με τα δικά του κριτήρια, και κάποιους μήνες μετά τοποθετηθήκαμε στις νέες μας εργασίες!! Άλλοι στα δικαστήρια, άλλοι στην ΕΛ.ΑΣ, άλλοι σε ΚΕΠ, εγώ σε ένα ασφαλιστικό ταμείο και χτες γνώρισα κόσμο που εργάζεται πλέον σε Κέντρο Παιδικής Μέριμνας της Θεσσαλονίκης και κάνουν ό,τι εργασία είναι αναγκαία στο Κέντρο και όχι διοικητική εργασία για την οποία προσλήφθηκαν. Γνώρισα λοιπόν χτες ανθρώπους στα όρια τους. Ανθρώπους που μέχρι πριν 2 χρόνια είχαν δουλειά στην οποία πρόσφεραν και ήταν αναγκαίοι και που πλέον δουλεύουν ως νυχτοφύλακες, πλύστρες για τα παιδάκια που φιλοξενούνται στο Κέντρο, φροντίζουν τα παιδιά, τα ντύνουν, τα πλένουν τα ταϊζουν κλπ, απασχολούνται ως παιδαγωγοί τους και θυμίζω ότι πρόκειται για άτομα που είναι απόφοιτοι ΔΕ και οι θέσεις τους είναι διοικητικές. Μία από τις υπαλλήλους αυτές παραιτήθηκε και βγήκε πρόωρα στη σύνταξη. Άλλη έχει πάρει άδεια άνευ αποδοχών μέχρι να δει τι θα κάνει….
Άνθρωποι που έχουν μία δουλειά που τους πληρώνει κανονικά κάθε μήνα και που πολλοί θα έλεγαν ότι θα πρέπει να είναι χαρούμενοι και μόνο με αυτό. Αλλά που ουσιαστικά διώχτηκαν από τις δουλειές τους δύο χρόνια πριν και τώρα είναι παγιδευμένοι σε κάτι που τους οδηγεί στην τρέλα….
Και εγώ που νόμιζα ότι εγώ ήμουν σε άσχημη κατάσταση που από γραμματέας Πανεπιστημιακής Κλινικής, βρέθηκα σε ασφαλιστικό ταμείο να ασχολούμαι με λογιστική… Και το χειρότερο είναι ότι οι θέσεις που αφήσαμε πίσω μας είναι κενές, το ΑΠΘ υπολειτουργεί και η Πανεπιστημιακή Κλινική που κάποτε είχε εμένα να ασχολούμαι με τους φοιτητές, μεταπτυχιακούς, διδακτορικούς, ειδικευόμενους και…. τώρα προσπαθεί ακόμα να βρει ισορροπίες με τη βοήθεια ατόμων εξωπανεπιστιμακών, που έκαναν άλλες δουλειές στην Κλινική (ακόμα και εργαστηριακές) και τώρα κάνουν μέρος της Γραμματειακής Υποστήριξης…
Κατεστραμένες ζωές, κατεστραμένες υπηρεσίες… Ποιο είναι το κέδρος τελικά με όλα αυτά? Με τις διαθεσιμότητες? Τις κινητικότητες? Και πριν δημόσιος υπάλληλος ήμουν και τώρα δημόσιος υπάλληλος είμαι… Και πριν από το δημόσιο πληρωνόμουν και τώρα το ίδιο. Απλά πριν βοηθούσα σε ένα χώρο που με γνώριζε και το γνώριζα και τώρα ασχολούμαι και μαθαίνω κάτι νέο και κάποιοι άλλοι προσπαθούν να μάθουν αυτά που έκανα εγώ! Είναι πραγματικά μία τρύπα στο νέρο… Λογική καμία…
Στις 31.102014 έχουμε ένα ακόμα δικαστήριο, για να γυρίσουμε πίσω… Μία τελευταία ελπίδα για όσους ακόμα ενδιαφέρονται και δεν έχουν αποδεχτεί τη νέα τους επαγγελματική πραγματικότητα.. και μετά το χθεσινό ραντεβού με τη δικηγόρο μας και τη γνωριμία μου με αυτά τα άτομα που από διοικητικοί υπάλληλοι το ΑΠΘ, έγινα υπάλληλοι για όλα τις δουλειές στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας, πραγματικά πιστεύω ότι είναι πολύ εύκολο να καταστρέψεις τη ζωή κάποιου και να τον φέρεις σε απόγνωση…..

2 thoughts on “Πώς να καταστρέψεις τις ζωές των ανθρώπων μέσα σε δύο χρόνια…

  1. Ευχαριστώ! Πραγματικά δεν ξέρω ποια θα είναι η καλύτερη εξέλιξη για μένα…. Νομίζω ότι μάλλον το ιδανικό θα είναι να φύγω από το δημόσιο και να ασχοληθώ με το παιδί μου… τη ζαχαροπλαστική μου…..

    Like

Leave a Reply

