ΖΥΓΑΡΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ, ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΚΙΛΑ….

Όταν έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από τότε που έγινες μαμά, εξακολουθούν τα επιπλέον κιλά να λέγονται «κιλά εγκυμοσύνης»??? Πότε δηλαδή γίνονται… δικά μας κιλά?? Γιατί η εγκυμοσύνη έφυγε, αλλά αυτά έμειναν! Μέχρι πριν λίγο καιρό είχα τη δικαιολογία του θηλασμού … Τώρα όμως η Ζωή μου δείχνει να αποθηλάζει (έχει σχεδόν 15μέρες να ζητήσει «δικό σου γάλα μαμά»), ο μπαμπάς μας έχει γίνει «τρέχτης» και φιτ…
Έκοψα τα γλυκά (σχεδόν…) και το βραδινό εντελώς και… έβαλα μισό κιλό! Ξεκίνησα να μετράω θερμίδες με τον παλιό καλo θερμιδομετρητή…

b131375

έψαξα για εφαρμογή για κινητό που θα μου λέει πόσες θερμίδες κατανάλωσα την ημέρα… Μπορώ όμως παρακαλώ να κάνω κάτι με άμεσα και ανεβαστικά αποτελέσματα??? Διαβάζω για δίαιτες χημικές, επικίνδυνες Άτκινς, σούπες για καρδιοπαθείς, green coffee beans, raspberry ketons ….. Μπορώ χωρίς προσπάθεια να γίνω όπως πριν… όχι απαραίτητα όπως το 2007 που ήμουν φουλ ενέργεια και κολυμπούσα σχεδόν κάθε μέρα 2-3 χιλιόμετρα και μετά έκανα ποδήλατο, ας μπορώ όμως να ανεβαίνω μία σκάλα χωρίς να λαχανιάζω…

Γιαυτό λοιπόν… παίρνω το σπαστό μου ποδηλατάκι και ξεχύνομαι στον ποδηλατόδρομο της παραλίας!!

1923992_33994359318_1930_n

Πάω να περπατήσω και στον 3ο Διεθνή Νυχτερινό Αγώνα Δρόμου Υγείας και Δυναμικού Βαδίσματος 5.000μ….

http://www.thessalonikihalfmarathon.org/index.php?option=com_content&view=article&id=103&Itemid=728&lang=el

έγραψε και ένιωσε ήδη πιο σπορτιφ…..

7 thoughts on “ΖΥΓΑΡΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ, ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΚΙΛΑ….

  1. Έχω διάφορα σχόλια!
    Να το χαίρεσαι το κορίτσι σου!
    Μακάρι να καταφέρω να θηλάσω κι εγώ τόσο καιρό! Η μικρή μου είναι 18,5 μηνών και το απολαμβάνουμε και οι δύο, να καθόμαστε έτσι αγκαλιά!
    Τα κιλά, θα λέγονται εγκυμοσύνης εφ’όρου ζωής!! 😛
    Εγώ τα έχασα αμέσως, δεν ξέρω αν βοήθησε ο θηλασμός. Τώρα τόσους μήνες μετά, είμαι 2 κιλά λιγότερο από πριν την εγκυμοσύνη. Άκου τι άλλαξε: εκτός του ότι τρέχω σαν την τρελή πίσω από τη μικρή αφού από τότε που περπάτησε δεν βάζει τον πισινό της κάτω ούτε δευτερόλεπτο, έκοψα το ψωμί (για να μην το βλέπει και ζητάει το παιδί όλη την ώρα), πηγαίνοντας ση δουλειά με το metro ανεβοκατεβαίνω τις σκάλες (όχι τις κυλιόμενες).
    Ποδηλατόδρομος παραλίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1000 φορές καλύτερος από σκάλες!

    Τρελοτουρίστρια

    Like

    • Καλή συνεχεια στο θηλασμό σας κορίτσια! Απολαύστε τον! Εγώ ποτέ δεν ένιωσα ότι τρέχω πίσω από την Ζωή μου… Ακομα και οταν πρωτοεμαθε να περπατάει… Το ψωμί για μένα δε νομίζω ότι είναι θέμα αν και το κανω πολύ νόστιμο!
      η έλλειψη μέτρου είναι… Δεν ξέρω σε ποσά μέτρα να σταματήσω… Οπότε ποδηλατόδρομος φορ εβερ! Μένει να μπορέσω να βρω χρόνο να το βάλω στο πρόγραμμα…

      Like

  2. Μόλις σε ανακάλυψα! Κι εγώ παλεύω με αυτά τα κιλά! Μα, τρομερό δεν είναι; 5 σιχαμένα μου έχουν μείνει, όλο κάνω διατροφές και αυτά εκεί, τι να πω! Καλως ήρθες στη blogo γειτονιά μας 🙂

    Like

    • Σιχαμένα πραγματικά… εγώ έχω αρκετά περισσότερα και πρέπει να το πάρω απόφαση να ασχοληθώ…. Καλώς σας βρήκα!! σε διαβάζω καιρό τώρα!!

      Like

  3. Καλώς σε βρήκα! Τα κιλά νομίζω ότι κατσικώνονται μια και καλή, εκτός αν έχεις τη πολυτέλεια του personal trainer (ξέρεις, αυτόν που πάει πακέτο με τον personal κομμωτή και μακιγιέρ και είσαι έτοιμη για πασαρέλα ξανά τρεις μήνες μετά τη γέννα). Εμένα από σουβλάκια και πίτσες μου ήρθαν, αλλά εγκυμοσύνης τα λέω. Το ποδήλατο στην περίπτωσή σου νομίζω ότι κάνει τη μεγάλη διαφορά! Θα σε παρακολουθώ να δω αποτελέσματα, να παίρνω κι εγώ κουράγιο!

    Like

    • ανα και δεν έχω Personal trainer και όλο το υπόλοιπο πακέτο, είναι έτοιμη για πασαρέλα για μόδα για….παχουλές.. Το θέμα είναι πως βρίσκεις χρόνο για ποδήλατο… μήπως να οργανώσουμε ομάδες “Αθλούμενες μαμάδες με παιδιά!”??

      Like

Leave a Reply

