ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ???

25-Ways-to-ask-your-kids-how-was-school

http://www.simplesimonandco.com/2014/08/25-ways-ask-kids-school-today-without-asking-school-today.html είναι η τελευταία μου προσπάθεια να μάθω τι κάνει το κορίτσι μου στο σχολείο όλο το πρωί. Οι καθημερινοί μας διάλογοι είναι:
«Τι κάνατε σήμερα στο σχολείο Ζωή μου»
«Τίποτα» ή …κενό…
«Ζωγραφίσατε»
«Όχι»
«κάνατε παζλ?»
«Όχι»
«Παίξατε με πλαστελίνες»
«Ναι!»
«Α ωραία! Τι έφτιαξες?»
…… κενό….
Ώσπου χτες μου είπε από μόνη ότι το μεσημέρι της έβαλαν πάνα (!) στο σχολείο για να κοιμηθεί!! Έτσι μόνη, χωρίς να ρωτήσω… από όσα έγιναν μέσα στη μέρα διάλεξε να μου πει αυτό!
«Είσαι σίγουρη μωρό μου» την ρώτησα.
«Ναι μαμά, τα μεγάλα παιδιά φοράνε πάνα!».
Που σταματάει η πραγματικότητα και ξεκινάει η φαντασία τελικά? Γιατί η δασκάλα με διαβεβαίωσε ότι δεν της βάζουν πάνα….

2 thoughts on “ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ???

  1. elpidatwoboysandhope says:

    καλώς σε βρηκα!! Ευτυχως εμενα μου τα λεει όλα..χεχε.. Δοκιμασε διαφορετικες ερωτησεις.. Εγω ξεκιναω με το “Τι σου αρεσε περισσοτερο σημερα στο σχολείο;;”.. Συνηθως πιάνει.. Αυτο με την πάνα..τσεκαρε το πάντως.. φιλια και καλη αρχη!!

    Like

    • Καλώς ήρθες!!! Τις τελευταίες μέρες είναι η αλήθεια ότι έχει αρχίσει να μου λέει πράγματα! Ακόμα δεν είμαι βέβαιη πάντα τι είναι φαντασία και τι πραγματικότητα…. Όσο για την πάνα, σκέφτομαι 1. να βάλω καμπαρντίνα, μαύρα γυαλιά και μουστάκι και να στηθώ έξω από το παράθυρο του δωματίου με την ελπίδα να μην προκαλέσω βλέματα και σχόλια ή 2. να δείξω εμπιστοσύνη στο σχολείο… Ακόμα δεν είμαι σίγουρη για το τι πρέπει νσ κάνω πραγματικά…..:)

      Like

Leave a Reply

